Narodni parlament > Vesti > Održan okrugli sto na temu potrošačkih prava

Održan okrugli sto na temu potrošačkih prava

Okrugli sto pod nazivom „Potrošačka prava i kako ih ostvariti“ održan je danas u sali Doma sindikata u Leskovcu. Tom prilikom, građanima je predstavljen izveštaj o radu Regionalnog centra za zaštitu potrošača istočne i južne Srbije, a imali su prilike i da čuju u kojim se to oblastima najčešće krše potrošačka prava. Okupljeni građani su tokom diskusije prezentovali najčešće probleme u ostvarivanju potrošačkih prava i svojim iskustvima potvrdili činjenicu da se najveći broj pritužbi građana odnosi na kvalitet robe, tačnije na kvalitet obuće i električnih uređaja poput računara, televizora i sl.

Pravni savetnici su okupljenima pružali pravne savete i informacije, a predstavljen im je i jednostavan shematski prikaz reklamacionog postupka. Po rečima Borivoja Đorđevića, pravnog savetnika Regionalnog centra za zaštitu potrošača istočne i južne Srbije, u velikom broju slučajeva građani ne znaju kako da podnesu zahtev za reklamaciju, odnosno koji su zakonom predviđeni rokovi za odgovor trgovca/pružaoca usluga na reklamaciju i rešavanje reklamacije, pa otuda i česte povrede njihovih potrošačkih prava.

Prikaz reklamacionog postupka možete preuzeti ovde

 

 

Projekat „Regionalni centar za zaštitu potrošača istočne i južne Srbije“ realizuje udruženje Narodni parlament, uz finansijsku podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije

 

Objavljeno u:
Objavljeno dana:
%d bloggers like this: