Kako građani i građanke Leskovca koriste pravo na reklamaciju?

Većina Leskovčana i Leskovčanki izražava nezadovoljstvo kvalitetom komunalnih usluga komentarima na internet portalima, društvenim mrežama ili u razgovoru sa upošljenicima javnih komunalnih preduzeća. Po Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo da uloži reklamaciju u slučaju lošeg kvaliteta komunalne usluge, pogrešnog obračuna mesečnih troškova za tu uslugu ali i...

Potrošači mahom nezadovoljni kvalitetom robe

Kao registrovano udruženje za zaštitu potrošača, Narodni parlament je tokom 2017. godine aktivno radio na informisanju, savetovanju i edukaciji potrošača, a sve u cilju pomoći potrošačima u ostvarivanju njihovih prava i poboljšanju sistema zaštite potrošača. Tokom prethodne godine, u svojstvu Regionalnog centra za zaštitu potrošača istočne i južne Srbije,...

Kako bezbedno kupovati preko interneta?

Izvor: RTS Kupovina na internetu je jednostavnija i često jeftinija od one u prodavnicama. Zato godinama raste mnogo brže od klasične, ali rastu i glavobolje kupaca. Tri puta proveri, jednom plati – najjednostavniji je savet za kupovinu na internetu. Inspektori kažu da treba proveriti adresu trgovca, a u Agenciji...

Poziv na trening „OCD za veću odgovornost u lokalnim javnim finansijama“

Udruženje „Narodni parlament“ i Novinska agencija juGmedia iz Leskovca pozivaju sve zainteresovane organizacije civilnog društva iz Srbije da se prijave za trening „OCD za veću odgovornost u lokalnim javnim finansijama“. Trening će biti organizovan u Leskovcu, od 7. do 9. februara 2018. godine. Događaj je deo neprofitnog projekta „CSO’s for...

Pušten u rad portal eprigovor.rs

 Udruženje Narodni parlament izradilo je veb sajt www.eprigovor.rs putem kog se građani i građanke Leskovca mogu upoznati sa uslugama koje Gradska uprava grada Leskovca pruža, kao i sa postupkom podnošenja prigovora na usluge. Na sajtu je dostupan pregled svih usluga sa osnovnim informacijama, po odeljenjima koja su nadležna. Takođe,...